T= Testimonium F= Fragmentum E= Επιγραφή / Inscription
ἄμαλλα‹ι›1· δράγματα, δέσμη2 τῶν ἀσταχύων· Σοφοκλῆς Τρι-
πτολέμωι ↓ (fr. 607 R.). ἀγκάλη δράγματα ρ΄3, ὥς φησι Ἴ-
στρος4· Φιλητᾶς5 δὲ ἱστορεῖ ἐκ σ΄. καὶ Ὅμηρος χρῆται τῆι λέξει
(Λ 67-69 δράγματα et ἀμητῆρες, Σ 550-55 δράγματα et ἀμαλ-
λοδετῆρες, etiam δραγμεύοντες, ἤμων, ἀγκαλίδεσσι).
ἄμαλλα<ι>· χερόβολα, δεμάτι ἀπὸ στάχυα· Σοφοκλῆς στὸν Τριπτό-
λεμο (ἀπόσπ. 607 R.). Ἡ ἀγκάλη χερόβολα ἑκατό, ὅπως λέει ὁ Ἴ-
στρος· ὁ Φιλητᾶς ὅμως λέει ἀπὸ διακόσια. Καὶ ὁ Ὅμηρος χρησι-
μοποιεῖ τὴ λέξη (Λ 67-69 δράγματα καὶ ἀγκιτῆρες, Σ 550-55 δράγμα-
τα καὶ ἀμαλλοδετῆρες, ἀλλὰ καὶ δραγμεύοντες, ἤμων, ἀγκαλίδεσσι).
62. Βλ. Jacoby1 657/522 γιὰ παράλληλα χωρία, καὶ ἀνωτ. κριτ. ὑπόμν. Νὰ σημειωθῆ τὸ Δημήτηρ Ἀμαλλοφόρος, ᾗ ἔθυον Ἀθηναῖοι τοῦ Εὐστ. (στὰ ἀμέσως προηγούμενα τοῦ ἀνωτ. [κριτ. ὑπόμν.] παρατιθέμενου χωρίου), καὶ –σὲ συνδυασμὸ μὲ τὸ Σοφοκλῆς Τριπτολέμωι τοῦ Ἡσυχ.– τὸ τοῦ Καλλιμ. Ὕμν. 6.19 κἑ. (Εἰς Δήμητρα) κάλλιον, ὡς καλάμαν τε καὶ ἱερὰ δράγματα πράτα | ἀσταχύων ἀπέκοψε καὶ ἐν βόας ἧκε πατῆσαι, | ἁνίκα Τριπτόλεμος ἀγαθὰν ἐδιδάσκετο τέχναν. Ἡ πιθανότητα νὰ παραπέμπει ἡ ἐδῶ ἀναφορὰ σὲ ποιητικὸ ἔργο τοῦ Ἴστρου –σὲ συσχέτιση μὲ τὴ λατρεία τῆς Δήμητρας ἢ / καὶ τὸν Τριπτόλεμο– φαίνεται μεγάλη (μολονότι δὲν μπορεῖ νὰ ἀποκλειστῆ ἡ πιθανότητα νὰ συνδεόταν μὲ τὰ περὶ Σοφοκλέους [βλ. ἀνωτ. F33-38] ἢ μὲ τὴν ἀναφορὰ στὴ λατρεία τῆς Δήμητρας σὲ κάποιο ἄλλο ἔργο του).
62. Βλ. Jacoby1 657/522 γιὰ παράλληλα χωρία, καὶ ἀνωτ. κριτ. ὑπόμν. Νὰ σημειωθῆ τὸ Δημήτηρ Ἀμαλλοφόρος, ᾗ ἔθυον Ἀθηναῖοι τοῦ Εὐστ. (στὰ ἀμέσως προηγούμενα τοῦ ἀνωτ. [κριτ. ὑπόμν.] παρατιθέμενου χωρίου), καὶ –σὲ συνδυασμὸ μὲ τὸ Σοφοκλῆς Τριπτολέμωι τοῦ Ἡσυχ.– τὸ τοῦ Καλλιμ. Ὕμν. 6.19 κἑ. (Εἰς Δήμητρα) κάλλιον, ὡς καλάμαν τε καὶ ἱερὰ δράγματα πράτα | ἀσταχύων ἀπέκοψε καὶ ἐν βόας ἧκε πατῆσαι, | ἁνίκα Τριπτόλεμος ἀγαθὰν ἐδιδάσκετο τέχναν. Ἡ πιθανότητα νὰ παραπέμπει ἡ ἐδῶ ἀναφορὰ σὲ ποιητικὸ ἔργο τοῦ Ἴστρου –σὲ συσχέτιση μὲ τὴ λατρεία τῆς Δήμητρας ἢ / καὶ τὸν Τριπτόλεμο– φαίνεται μεγάλη (μολονότι δὲν μπορεῖ νὰ ἀποκλειστῆ ἡ πιθανότητα νὰ συνδεόταν μὲ τὰ περὶ Σοφοκλέους [βλ. ἀνωτ. F33-38] ἢ μὲ τὴν ἀναφορὰ στὴ λατρεία τῆς Δήμητρας σὲ κάποιο ἄλλο ἔργο του).