You are here

222

Please add a search word

T= Testimonium  F= Fragmentum  E=  Επιγραφή / Inscription

Gellius, Noctes Atticae 9.5, 5:

Zeno censuit voluptatem  esse indifferens, id est neutrum neque bonum neque

malum, quod ipse Graeco vocabulo ἀδιάφορον appellavit.

Gellius, Noct. Att. 9.5, 5:

Ὁ Ζήνων φρονεῖ, ὅτι ἡ ἡδονὴ εἶναι ἀδιάφορη, οὔτε ἀγαθὸ οὔτε κακό,

πράγμα ποὺ μὲ τὸ ἴδιο τὸ ἑλληνικὸ ὄνομα ἐκαλεῖτο ἀδιάφορον.

Σχόλια: 

ἀπ. 219, 220, 222, 223:
Ἡ διάκριση τοῦ ζηνώνειου ἰδεώδους τῆς ἀρετῆς ὡς τοῦ ὕψιστου ἀγαθοῦ ἀπέναντι στὸ ἐπικούρειο τέλος, ποὺ εἶναι ἡ ἡδονή. Ἡ ἡδονὴ κατατάσσεται (222) στὰ ἀδιάφορα. Δὲς καὶ ἀπ. 205.