T= Testimonium F= Fragmentum E= Επιγραφή / Inscription
Cumque superiores non omnem virtutem ↓ in ratione esse dicerent, sed quadam
virtutes natura aut more perfectas. hic (scil. Zeno) omnes in ratione ponebat.
Οἱ πιὸ πάνω (ἐνν. ὁ Ἀριστοτέλης καὶ ἡ Σχολή του) ἔλεγαν ὅτι δὲν βρί-
σκεται ὅλη ἡ ἀρετὴ στὸν λόγο, ἀλλὰ μερικὲς ἀρετὲς ἐκ φύσεως καὶ μὲ τὴ
συνήθεια τελειοῦνται, αὐτὸς ὅμως (ὁ Ζήνων) ὅλες τὶς τοποθετοῦσε στὸν
λόγο.
ἀπ. 215β:Παρατηροῦμε τη διαφορὰ μεταξὺ τῆς ἀριστοτελικῆς ἀντίληψης τῆς ἀρετῆς ὡς ἕξεως καὶ τῆς ζηνώνειας ὡς ἄσκησης τοῦ λόγου.
ἀπ. 215β:
Παρατηροῦμε τη διαφορὰ μεταξὺ τῆς ἀριστοτελικῆς ἀντίληψης τῆς ἀρετῆς ὡς ἕξεως καὶ τῆς ζηνώνειας ὡς ἄσκησης τοῦ λόγου.